Saturday 28 May 2011

KRAFTANGAN MENGGUNAKAN KERTAS DAN DAWAI - MEMBANTU GOLONGAN OKU

Minggu ini kami telah melancarkan produk baru dalam katalog kami....hasil kraftangan dengan menggunakan kertas dan dawai.  Ramai yang mungkin sudah mengetahui tentang kewujudan seni kraf ini dan di Malaysia sendiri tidak ramai yang mempunyai kemampuan untuk melakukan seni kraf ini.

Bagi kami, kami lakukan sesuatu untuk menolong golongan OKU kerana untuk menghasilkan barangan ini kami menggunakan kemahiran dari golongan OKU yang diberi latihan dan tunjuk ajar berkenaan cara-cara menghasilkan seni kraf ini.

Menolong golongan OKU dengan cara ini sebenarnya dapat memberi manfaat kepada mereka dan juga membolehkan mereka aktif dalam menjana pendapatan untuk menyara diri mereka dan keluarga.  Sokongan masyarakat amatlah penting untuk golongan OKU.

Kebanyakan pembuat seni kraf sebegini menggunakan kertas dan lidi, tetapi kami menggunakan kertas dan dawai dan ini membolehkan barangan ini tahan lama dan lasak.


Antara barangan yang dibuat oleh kami ialah pasu dengan ketinggian 1 kaki, 2 kaki dan 3 kaki.  Tempat meletak surat/bil dan menggantung kunci.  Bakul pelbagai saiz. Bakul telur. Kotak tisu. Bekas tisu atas meja makan.  Termasuk pelbagai koleksi lain mengikut permintaan dari pelanggan.  Pembelian adalah melalui on-line dan penghantaran adalah menggunakan poslaju, kangaroo ekspress, ktm distribution dan penghantaran bungkusan Pos Malaysia.

Produk yang paling laris selama ini dalam katalog kami adalah Home Sauna set.  Diimpot dan diedarkan oleh kami dan ini membolehkan produk ini dijual dengan harga yang jauh lebih rendah dari pesaing lain yang mempunyai spesifikasi produk yang sama.  Khemah adalah 4 lapis, Steamer adalah 1.5litre dan boleh menggunakan herba didalam steamer atau di emitter untuk membuang lemak badan. Harga adalah RM280.00 termasuk penghantaran ke mana-mana tempat di Semenanjung Malaysia.


SESIAPA YANG BERMINAT MENJADI PENGEDAR/PEMBELI SILA HUBUNGI KAMI DITALIAN 017 6849548 atau hantarkan email ke tahirnisa@gmail.com

1 comment: