Saturday 11 February 2012

ISRAEL MEMBELI MINYAK SAWIT KELUARAN SIME DARBY?

Dokumen di perolehi dari "Index Mundi" dan IMF.  Link yang saya sertakan dalam penulisan ini menunjukkan bagaimana penjualan minyak sawit Malaysia dalam matawang New Israeli Syeqel dan harga minyak sawit Malaysia telah di senaraikan dalam futures trading (harga masa depan) sehingga Januari 2012 juga dalam New Israeli Sheqel.  Tertera dengan jelas adalah nama Sime Darby dari Malaysia.  Kini rakyat Malaysia harus mendapatkan penjelasan dari pihak Felda dan Sime Darby samada mereka ada terlibat dalam apa-apa penjualan minyak sawit Malaysia kepada Israel.

http://www.indexmundi.com/commodities/?commodity=palm-oil&months=120&currency=ils

2 comments:

  1. tahniah ! saya dapat bahan ini melalui email teman-teman..setelah carian ia mungkin juga dr blog ini ... saya akan qoute dalam blog saya

    ReplyDelete
  2. Terima kasih cheguBard untuk komen dari anda. Ada beberapa isu lain yang saya berharap dapat juga pihak cheguBard kemukakan melalui blog tuan terutamanya berkenaan isu Lynas dan isu berkaitan agama Islam yang semakin di pinggirkan dalam perancangan pembangunan insaniah, ilmiah dan pembangunan negara.

    ReplyDelete