Tuesday 22 March 2011

MELAYU HANYA PADA NAMA-POLIS DAH JAWAB SOALAN NAZRI YANG DAYUS

Sebenarnya melayu yang akan menghancurkan melayu tetapi akan menuding jari kepada bukan melayu sebagai penghancur bangsa dan adat resam bangsa melayu. Orang dulu-dulu kata Biar mati anak jangan mati adat....tapi sekarang ni berapa kerat orang melayu yang sanggup mempertahankan adat? Bukankah kita sebagai orang melayu diajar untuk saling hormat antara satu sama lain dan membela nasib bangsa melayu supaya Takkan Melayu Hilang DiDunia. Apa yang dilakukan kepada Anwar dan reaksi gembira yang dicoretkan oleh blogger pro UMNO membuktikan betapa melayu hanya pada nama.

UMNO sebuah parti? Atau sebuah kumpulan penghancur bangsa yang sanggup meludah dimuka bangsa sendiri asalkan mereka dapat habuan dunia yang berlimpah ruah.  

Jangan mengejar sesuatu yang bersifat sementara sedangkan keciciran yang bersifat kekal.



HARI INI KETUA POLIS NEGARA BERKATA LAPORAN POLIS YANG DIBUAT ANWAR AKAN DISIASAT MENGIKUT SEKSYEN 292 KANUN KESEKSAAN.  INI JAWAPAN YANG SAYA ANGGAP BOLEH MENJAWAB SOALAN TUAN MENTERI NAZRI YANG DAYUS.  PETIKAN DIBAWAH ADALAH APA YANG DIUCAPKAN NAZRI KEPADA PEMBERITA.......(PETIKAN DARI MALAYSIAKINI)

Mengulas penayangan video seks itu di sebuah hotel semalam, menteri yang bertanggungjawab dalam bidang undang-undang itu berkata bukanlah sesuatu yang salah untuk pihak di belakang semua itu menunjukkan video kepada wartawan dan penyunting.

"Kamu beritahu saya apa yang salah. Semua kata ia bertentangan dengan undang-undang, tetapi beritahu saya, undang-undang mana? Sesiapa yang maklum patut datang ke depan untuk maklumkan kepada kita," katanya.

No comments:

Post a Comment